cs_eylul,
Sunucuyu iyi gunlerde kullanmanızı dilerim.
WebGARDEN,
Olumlu yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Sizlere de bol kazançlar dilerim.
Direknet,
Ben gerçekten bu tip şeylere anlam veremiyorum. Art niyetiniz olmadığına eminim ama bana bu bilgiyi Özel Mesaj ile göndermeniz çok daha doğru olacaktı. Sitemizde belirtilen "50 MBps Co-loc" paket içeriğinin yanlış olması ve burada belirtilmesi doğru değil diye düşünüyorum. Nitekim bu durumu düzeltmek benim "lehime" olur, "alehime" değil. Tekrar söylemek isterim, lütfen yanlış anlamayın art niyetiniz olmadığına eminim zaten tüm bunları bu tip durumlarla daha az karşılaşmak için yazdım. Yine de teşekkür ederim, gerekli düzenlemeyi gerçekleştirdim.
İyi çalışmalar dilerim.
Sun Dedicated / Ocranix
Murat AYBARS