Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En güzel modeli bence.. Kaca bunlar bilgin varmı ? yada satan ?
pazarlıkla 245 tl ye almıştım hocam ben biraz zaman oldu ama..memnunum saatimden..