Örneğin http://www.frmtr.com/index.php sayfasındaki sağ taraftaki iki adtech reklamından alttakinin yerine adsense koymak istiyorum. Üstü boş kalacak. Ve frmtrnin eski reklamları gibi Kapat-Göster seçeneği olacak. Sayfa ile birlikte hareket etmeyecek. Yalnız reklam bir .html dosyasından iframe olarak çağırılıyor.

Böyle bir yerleşim şekli sakıncalı mıdır? Bilgilendirirseniz sevinirim...