iki dilide seviyorum iş yerinde asp.net evde kendi projelerimde php kullanıyorum
Ben sevmediğim yanlarından bahsedeyim
--------------------------------------
1- Asp.net ile hosta atmadan önce siteyi publish edersiniz, 2 gün sonra sitenin bir sayfasında değişiklik yaparsınız ve tekrar tüm projeyi publish etme zorunda kalıp tüm dosyaları tekrar atarsınız
2- Asp.net de bir sayfanın design ve kod tarafı iki ayrı sayfada hele birde nesnelerinizi ayrı ayrı sayfalarda yazıyorsanız sayfalar arası dolaşmak zor oluyor
1-PHP de master page yok asp.net in en büyük kolaylığı
2-PHP de debug yok
3-PHP de nesnelerinizi yazarsınız, bu nesnelerin propertyleri yada metodlarının isimleri neydi diye tekrar dönüp nesneyi yazdığınız sayfaya bakarsınız. Asp.net te nesnenin yanına "." koydunmu her şey çıkar
@Mahoni arkadaşımızın bu sorunlarıma biir çözüm bulursa çok sevinirim gördüğüm kadarıyla .net de baya bilgili bir arkadaşımız
ben değişikliği yapıyorum direk ftpye atıyorum hiç bi sorun olmuyor

biliyon sen neler yaptığımı