Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılıyorum bende sw nin vardı...Hep takıyordum hatta camı çatladı hala takıyordum , banyoda bile...Böyle kullanacaksan deri sakın alma çok pis kokuyor.Çıkardıktan 2-3 gün sonra bile koku duruyor .d
Böğünk zaten soğuktum deriye karşı iyice soğdum