Konu
Saat alacağım. Tavsiyeleriniz..?
22-11-2009, 23:01:11
#31
utku1
Chile_Mix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
katılıyorum bende sw nin vardı...Hep takıyordum hatta camı çatladı hala takıyordum , banyoda bile...Böyle kullanacaksan deri sakın alma
çok pis kokuyor.Çıkardıktan 2-3 gün sonra bile koku duruyor .d
Böğünk
zaten soğuktum deriye karşı iyice soğdum