Bilgilendiri bir anlatım olmuş.. Teşekkürler rsmalee..

Forum kısmını pasif yapıp sadece cms kısmını aktif yapmak gibi bir durum söz konusu mu peki yoksa biri olmadan diğeri olmuyor mu?