Bu saatin aynısı bende var markası "Hublot"
*Orjinali 12 bin euro ile 18 bin euro arasında.
*Benimkisi çakma ama tıpa tıp aynısı.
*yanındaki km ve diğer ayarları itina ile çalışıyor 3-4 aylık saat.
*takamıyorum fazla(müdürümde aynısı var

)
*istersen sana veya başkası istiyorsa pm ile bana ulaşabilir. orjina resimlerinide *atarım ama saat tıpa tıp aynısı rengi görünümü.
*Saatte çizik felan yok

sapa sağlam.
*Hoşuna giderse pm at

*200 dolar'a almıştım (300 tl)
* ihtiyacım oldugundan 250 tl ye bırakırım

avrupa yakasında oturuyorsun sende

elden veya kargo ile yollarım n.p
Dipnot: Konunu gördüm diye msj attım yoksa satasım yok 2 farklı saatim daha oldugundan ve müdür'de de aynısından oldugundan takamıyorum.