ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden geri tepsin ?
Çünkü kızların geneli böyle , çekindiği için hayır cevabını yapıştırır ama duruma göre değişir tabi bu arkadaşınki daha farklı ama zaten özel konuşacak tek bulunca konuşsun işte .