arkadaşlar s.a. ben W1L3D4 13 yaşından beri birşeyler yapıyordum gecen yıl kullandıgım sistemi bikac kişiye satmıştım onlarda yok hackledik caldık demiş. bende o scriptleri herkeze vermeye karar verdim. şuan yaşım 17 ve emegimi calsalarda dünyada ilk asp mirror yapıp paraysa satsam sonra veresiye düşsede önemli deil TÜRK'milletine hizmet vermekte gurur verici benim icin.
asp mirror scripti dünyada ilk ben yapmıştım herkeze dagıtıyorum. kullanıcaksa herkez kullansın.
webwiz forum ve mydesing haber biraz edidlemiştim değişik şeyler yaptım onuda alın 8 bin üyesi var forumun. proxy sayac gibi şeylerde var işinize yarar.
http://uploaded.to/file/iipllx buradan indirin.
bir teşekkür yeter işinize yarar...
tek ricam
http://w1l3d4.com/zd.asp buraya girip ziyaretci defterime mesaj yazmanız teşekkür etmeniz.
script test sitesi :
www.z0ne-h.org burasıdır arkadaşlar
www.z0ne-h.org ana index.asp'dir
www.z0ne-h.org/haber bu haber bölümü
www.z0ne-h.org/forum bu forum bölümü
www.z0ne-h.org/sayac bu sayac bölümü
www.z0ne-h.org/mirror-h burdada asp mirror bakabilirsiniz.