Koskoca Forumda basit bir işi yapabilcek kimse yok mu yani ?(ceviri dosyası tamamen verilecektir , ing ve fransız sayfaları sadece flalarda kopyalanacaktır ve swf olarak teslim edilecektir.İs bu kadar )