antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bende belirtmiştim ilk yorumlarımda büyük reklam alanları olsa çok çok daha iyi olur diye, 300x250 koyulabilmeli. (bence)
reklam alanlarını açacağız.