Konu açılalı 2 sene geçmiş aradan, İmpex mi kaldı hocam teknoloji gelişti
smf den veya diğer sistemlerden vbulletine nasıl geçiyorsunuz şu gelişen teknolojiyle merak ettim..Açıklarsanız seviniriz..2 gündür biz halen impexle vbulletin geçişiyle uğraşıyoruzda