katılıyorum fakat ttnet engellesede kırıyorlar merak etme görmüyormusunuz ki ttnetin hatta mahkeme kararıyla kapanan sitelere dns ile rahatlıkla girebiliryorlar bu yüzden yetkililere sesimizi daha farklı vede daha güçlü bir şekilde duyurmamız gerekiyor bakınız atalarımız ne demiş " bir elin nesi var iki elin sesi var ..."