Hala Aynı Seyler

---------------------

ArkadasLar Defalarca Yazdım Kendi makinamdan Sokmayacam Botu Öyle Olsa Kurulum Yapmayı Biliyorum Kendi Makinamdan Ellerimle Kendim Ayarlarim. Mevzu Yasak Olması Cpu Tüketmesi. Bunu Anlatamıyorum Kimseye Galiba. Onun iÇinde DiorumKi. Baska Makinadan Bnm irCye Sokacak Birileri Varmı. Gelen Gidende Akıl Vermesin !!!!!!!!!!