arkadaşlar bu ay sonu ödeme alacakmıyım, almayacakmıyım anlayamadım. Ekim ayı sonu bakiyem 100$ ı geçmişti fakat az önce hesabıma girdiğimde anasayfada ödemeleriniz şu an da bekletilmektedir yazısını gördüm.Fakat bu ayın 30 unda gönderilmek üzere ödememin bulundugunuda söylüyor, fikirlerinizi alabilirmiyim