@bayrambayram, biraz doğru bir tespit alışkanlık.. İnsan zamanla alışıyor birlikteliğe.. Her an her şeyini paylaşabileceğin birisini arıyor. Bakalım zaman ne gösterecek...
@bulents, arkadaşların çoğu mezun olunca okulda takılacak pek kimse kalmadı. En iyisi siteleri yenileyeyim..
@ghurjhan, benim de sınavlar başladı. Fakat ders çalışmak benden geçmiş artık, 6 senedir üniversite; sıktı açıkçası..
@Sili, ilişkiler beni duygusuz yaptı diyebilirim. En ufak bir hatıra bile hatırlamıyorum.
@RebeLMasteR, kızlardan bıktım artık. Erkek takılacağız sanırım bir süre..