Sili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşeyin zamanla ne kadar boş olduğunu anlayacaksın hayatına öyle biri girecekki o diğer kişiyle yaşadığın herşeyi unutacaksın tecrübelerim bunu söylüyor zamana bırak.


Bir de tavsiyem eski güzel anlar onunla geçirdiğin anlar aklına geldiğinde hemen başka şeylerle uğraş eşi dostu ara bişiler yaparak kafandan at zamanla herşey güzel olucak emin ol.
Bundan fazla söze gerek yok.Bende bu tecrübeye sahibim.Bazen geceleri aklıma geliyo.Uğraşçak bişi yok gibi gözüküyo ama kalkıyorum nescafe falan yapıyorum.Kız arkadaşıma mesaj çekiyorum falan kafa dağıtıyorum direk