Slim_boy;
2.5 sene beraberlik. Ardından sebepsiz salak saçma bir ayrılık, ardından zaman kisvesinde geçen 3 sene. Bu 3 sene içerisinde denenmemiş şey kalmamış bir hayat. Otu, boku, alkolü, seksi, dini, imanı, namazı, orucu.. Sonuç mu? Sonuç yok.
Peki 3 sene önce neydi, şimdi ne oldu?
3 sene önce durumlar üzerinde uzun süre düşünüp bir sonuç çıkarırdım. Şimdi uğraşma gereği duymuyorum. Üşeniyorum o halde yarın..
3 sene önce eğlenceli bi adamdım, şimdi makaranın dibine vuran bi adamım.
Benim en rahat olduğum dönem -ayrılıktan sonra- sınav dönemleri oldu. Kafamı dağıtabildiğim tek çözüm. O da yılda bütüyle beraber maksimum 8 hafta sürüyo. İki ay yani. Geri kalan 10 ay; yelkovanın akrebi takip ettiği gereksiz bi hede oluyo sadece.
Diyeceğim şudurki; diyeceğim hiçtir.