Veriler hatalı.
Ya da buraya verilirken eksik verilmiş.
Bir kere Çin, Rusya, Hindistan ve Pakistan adam sayısı olarak herkesi katlar.
Ayrıca Amerika, Rusya, Çin, Fransa, İngiltere, Hindistan, Pakistan, Kuzey Kore, Güney Kore, Küba, İsrail ve hatta İran'da nükleer silah var.
Ayrıca hepsinde kimyasal ve biyolojik silah olduğu da bir gerçek.
Konu başındaki bilgileri ciddiye almadım.
Çin 12 milyon asker çıkaracak Türkiye 15 milyon. gülerler adama...

Ordumuz hafife alınmayacak kadar güçlüdür.
Ülkedeki her sağlıklı erkek eline silah almış en az 3-5 kurşun sıkmıştır.
Herkes piyade tüfeği nasıl sökülür toplanır bilir.
Herkes emir komuta nedir nöbet parola nedir bilir.
Çok güçlü bir askeri geleneğimiz var senelerden gelen.

O yüzden gerçekten de çok etkili bir ordumuz var. Öyle Amerika Rusya Çin gibi devler bile göze alamaz karışıklık çıkarmadan bu ülkeye savaşla girmeyi. Zaten bizim gibi sınır ötesi emelleri olmayan ülkeler savaşmak için değil caydırmak için ordu besler.

Ordumuz ne zayıf zaafiyetli bir ordudur ne de dünya devi bir güçtür. Bölgemizde ülkemizi korumaya yetecek dünya arenasında da geleneği ve ordu millet bütünleşmesi ile üst sıraları zorlayacak bir konumdadır.