Burda yorum yapanların kaç tanesi askerliğini yaptı, kaç tanesi aselsan'ın elektronik fabrikasını gezdi, kaç tanesi misket bombası gördü çok merak ediyorum. Sadece okumakla bunları bilemessiniz, sadece okumakla bunları öğrenemessiniz...