KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rusya, Gürcistan'a robotlarla mı girdi?
Amerika, Irak'a uzay gemisiyle mi indi?

Veya şu an Afganistan'da ölenler ranger değil de robocop mu?
dostum onların teknoloji kullanmadan girmeleri yapamaz anlamına gelmez. sen askeri gücü zayıf iç karışıklıkları olan bi yere niye son teknolojini kullanasın ki. mevcut asker yığarak kazanabileceği bir savaşı. onlar savaştan önce bütün olasılıkları değerlendirip simule ediyorlardır. eğer rusya - abd gibi ülkeler birbirleriyle savaşacaksa o zaman durumlar değişir.