Scarab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.dünya savaşı çok geride kaldı o zamanlar teknoloji ön plande değildi.
Rusya, Gürcistan'a robotlarla mı girdi?
Amerika, Irak'a uzay gemisiyle mi indi?

Veya şu an Afganistan'da ölenler ranger değil de robocop mu?