Konu
Geçersiz tık olduğunu nasıl anlarız.
19-11-2009, 23:26:09
#4
NetBeans
Aşırı bir tık değilse bu gecersiz tıklar telaşlanma benimde 1-2 defa başıma gelmişti 4 tık 0 gelir falan.