NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense panelin kanallı ise kanallara bakarsın tık olmasına rağmen gelir yoksa bu işte bişeyler var demektir =)
Demekki korktuğum başımda öylemi:S
Bunuda bikaç yorumdan sonra yazmayı düşünüyodum.
Ne yapmam gerek hocam şimdi