Seferberlik olsa 15 milyondan fazla çıkarırız. İki 15 milyon çıkarırız.
Kadınımızdan tut bacağı tutmayan ihtiyarımıza kadar vatan için canımızı veririz.
Bu kadar askerimiz var ama terörü bitiremiyoruz. Çünkü üstüne düşülmüyor.
Sınır ötesi harekat falan yapsak, askerimizi yığsak gömeriz, bitirriz, gresle yağlar çıktıkları deliklere tek tek sokarız ama yapılmıyor, yapılmasına izin verilmiyor.
Yapılacak olsa demokrasi getirmek için diyerek girip milyonları katleden it köpek sağdan soldan havlıyor.
Ayrıca arabamızı, silahımızı üretmeye başladık.
İnşallah önümüzdeki yıllarda dışardan silah, araç gibi şeyler almayacağız, kendi üretimimizi kullanacağız.