php öğrenecekseniz de türkekip den uzak durun. çünkü oop tabanlı değil. biraz büyük bir proje geliştircekseniz oop şartır, prosedürsel kodlarla işin içinden çıkamazsınız.
türkekip sayesinde 10 larca ekmek yiyen insan tanıyorum ben, piyasada adam gibi php öğreten eğitim seti gösterebilirmisin bana ?