rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış düşünüyorsunuz öldü diye birşey yoktur.
asp ile istediğin aklına gelen herseyi çok iyi yapabilirsin
asp + access + mysql + mssql kullana bilirsin mssql ile çok iyi performans alırsın. Öğrenmeside kolaydır bir sürü bedava script var onalr ı editleyip öğrenmende kolaydır.

ve bir çok büyük çük büyük sitelerin alt yapısı asp dir.
tabi php çok çok çok dah aiyi bir dildir ama asp kullanması kolay kodlaması anlaşılması kolay dildir. istediğin scripti hemen çıakrabilmen an meselesi asp öğrendikten sonra

2004 den beri asp ile ugraşıyorum
ve memnun mutluyum
aynen asp forever