iyi valla...

Pc.net i PcNet e verelim...
Chip.com u Chip e ...

Eeee.. benim soyadım da ATA...

Ben hemen yarın bir A.Ş. Kuruyorum...

ATA A.Ş.

Şirket iş yapmasa da olur.. Domaini alır şirketi fesederim...