ramisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keske her satici adreni gibi olsa. kimi var parayi alip kaciyor lisansida vermiyor
Maalesefki öyle hocam..Allah kalbimize göre versin ve dürüst insanlarla karşılaşmayı nasip etsin..Umarım sizede denkgelir..