Hocam Kodlarin Dun Koydum ßugun baktim Hala Gozukmemis

reklem kodunu ekleme yeri biraz sorunlu gibi geldi bana kodu tek sıra halina getiriyorsun ole ekliorsun aralarda bosluk birakarak denedim gene olmadi bosluk bırakmadan denedim gene calismadi bu sadece bendemi oluor yoksa baska olanda varmi ?
yok yaw tek satıra falan gerek yokki. normal kodu kopyala yapıştır gitsin.