TURK_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogspot iyide onlar gagdet falan ekleme war alan yönetimi güzelde o kdar kod bilmiyoz

Ne öğrenmek istersen zaten inernette mevcut.Bak mesela ben isteyene yardım ediyorum blogger konusnda : https://www.r10.net/ipucu/475060-beda...giderilir.html

Yani kod bilmek çokda önemli değil.Az bişe bilgin olsun tamamdır.