blogspot iyide onlar gagdet falan ekleme war alan yönetimi güzelde o kdar kod bilmiyoz
yok ya o kadar da zor değil neyi öğrenmek istiyorsan googlede arat milyonlarca blogger kullanıcısı mutlaka yazmıştır kendi blogunda aradığın şeyi... bence en kolayı ve en güzeli blogger... biraz araştırdın mı üzerinde çalıştın mı 1 ayda bloggerin hemen hemen çoğu özelliğini öğreniyosun..her site emek ister yani uğraşmak gerek biraz .. çoğu yerden blog açtım ama denediklerim arasında "bencee" en iyisi blogger ..