erbilen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel paylaşım teşekkür ederim, +REP.

İzin verirseniz, admin paneli tasarımını yeniden yapıp birkaç ayarlama yaptıktan sonra paylaşmak isterim.
izin almak ne demek senin temanla yaptık bu siteyi kendi malınmış gibi takıl

zaten benimdir diye üstlenmiyorum herkes istediği gibi değişiklik yapabilir.

tabi satmadıkları sürece.