akvanusya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtinalı dürüst satış ve satış sonrası gösterdiğiniz destekler için teşekkürler..
Keske her satici adreni gibi olsa. kimi var parayi alip kaciyor lisansida vermiyor