Marka olmak bir ayrıcalıktır evet ve arkadaşta firma yani marka gördüğüm kadarıyla.
Başvurusunu da yapmış onaylandığında gelir buraya onaylandı notunuda düşer. Neden bu isyankar tutum?

Şimdi rahatça ürünlerini tanıtabilecek mi arkadaş Lefleur sormak istiyorum sana?
Neye göre marka bu arkadaşa ?
Vergi Levhası ile ilgili bir not göremedim.
Şirket olduğu ile ilgili bir not göremedim.
Kendine ait bir markayı noterde tescil ettiğine dair bir not göremedim.
Bunları paylaşsın. Herkes gibi rahatça satış yapsın...