Marka olmak bir ayrıcalıktır evet ve arkadaşta firma yani marka gördüğüm kadarıyla.
Başvurusunu da yapmış onaylandığında gelir buraya onaylandı notunuda düşer. Neden bu isyankar tutum?

Şimdi rahatça ürünlerini tanıtabilecek mi arkadaş Lefleur sormak istiyorum sana?