Affınıza sığınarak sormak istiyorum...
Çocuk mu avutuyorsunuz ?
YS Belgesine başvuru yapmışsınız ve bunu bize belge olarak sunuyorsunuz.
Yazık....
ALDIK DEMEDİK BAŞVURU YAPTIK DEDİK ÇOCUK DEGİL SUANDA NE YAPTIGIMIZI ANLATMAK İSTEDİK SANIRIM ANLAYAMADINIZ YADA ANLAMAK MI İSTEMEDİNİZ..
10 Yasındaki cocuk bile neden ekledigimi anlamıstır sanırım..