Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Marka Olmak Bir Ayrıcalıktır...

Affınıza sığınarak sormak istiyorum...

Çocuk mu avutuyorsunuz ?

YS Belgesine başvuru yapmışsınız ve bunu bize belge olarak sunuyorsunuz.

Yazık....