Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar şeyden sonra kişisellikten biraz çıkıyor ama (:

joomla öneririm.
Hocam aslında şuanlık bana üyelik scripti yeter ancak beğendiğim hazır scriptler hep asp bana php lazım