Konu
İsimtescil Rezilliği
18-11-2009, 02:22:32
#17
crazyking
havale/eft - paypal tarzı ödemeler için adamlar nöbetçi mi diksin oraya.
ne var yani 3 saat olmuş geçmemişse, üstüne mi yatacaklar.
sakin olmak lazım..