helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serverloft ve hetzner olmak üzere aAlmanyada 2 dc de hizmet aldım ikisinden de memnun değilim.

Amerika şuan daha doğru bir tercih bence
Serverloft ve hetzner'den hangi konuda memnun degilsiniz?