SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada ufak saldırılar olabilir. Bunlara da önlem alınmış olunmalı.

Türkiye'den bir firmadan alsanız çok rahat fırça atabilirsiniz.

Ama serverloft sizinle ilgilenmediğinde gık diyebilecek misiniz
Merak etmeyin kimseye fırça atmam. Para verdik diye host firmasının çalışanını satın almıyoruz. Sonuçta kul yapısı ve çok büyük saldırı gelirse saldırının kesilemeyeceğini biliyorum zaten. (iyi bir bütçeniz yoksa)

Kısaca siz karşınızdakine fırça atıyor olabilirsiniz ama ben insanlara saygılıyımdır. Kendi yaptıklarınızı karşınızdaki yapacak diye düşünmeyin.

İyi çalışmalar.