KontW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afedersiniz Biraz dikkatsiz okuyunca..
---
Eğer o eklentiyi kurmazsan zaten forum derinliğine ne kadar değer verirse versin gene R10'daki gibi gözükecektir.
budur .