Selamlar,
Birkaç tane facebook uygulamam birbirine bağlı, en ünlüsü şuradaki. Tam bir yük hepsi. Günde 20K gösterime çıktığım oldu, istesem daha da arttırırım, ama tıklama başına 0.01 şeklinde geliyor, tamamen ziyan. Çünkü konuları arkadaşlık, tanışma vs. Ne kadar filtrelenecek site varsa bana geliyor.

Şimdi aklıma şöyle birşey geldi. Uygulamanın alanını genişleteyim, açılan boş alana çeşitli konularda içerik gireyim ve böylece adsense'den gelen reklamın içeriği gelişsin, tatil olur başka konu olur vs.

İnsanların listelendiği bölgeyi de iframe yapayım, sayfa yenilenmek zorunda kalmasın arkaya gitsin.

Aşağıya doğru açılan bir gazete gibi blog gibi bir şekle sokayım.

Ne dersiniz?

Tık başına 0.2-0.3 falan görebileceğim konularda özelleştirebilirsem ilerletmek istiyorum yoksa kapatacağım bu sistemlerin tümünü. Lüzumsuz gereksiz hakikatten.

Tolga