benimde severek izlediğim bi dizi.Bu diziye senoaryoyu zor yazıyorlardır.Oradaki Şevahir tiplemesinin diğer insanlarla konuşurken kafiyeli sözleri bulmak kolay değil.
Ayrıca Müziğini dinlemek için sonundaki jeneriği izlediğim tek dizi