Konu
2 Al 1 Öde Kampanyası Başlamıştır
17-11-2009, 01:20:10
#8
BilgiHost
grikare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel çalışmalar yapıyorsunuz tebrik ederim. Fakat Türkçeyi oldukça kötü kullanıyorsunuz.
yorumunuz için teşekkürler düzgün kullanmak icin elimden geleni yapıyorum ama bazen ufak tefek hatalarımız bulunuyor.