grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel çalışmalar yapıyorsunuz tebrik ederim. Fakat Türkçeyi oldukça kötü kullanıyorsunuz.
yorumunuz için teşekkürler düzgün kullanmak icin elimden geleni yapıyorum ama bazen ufak tefek hatalarımız bulunuyor.