Konu
2 Al 1 Öde Kampanyası Başlamıştır
17-11-2009, 00:42:05
#5
BilgiHost
EseR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel bir kampanya olmus, hayirli isler.
Teşekkürler Eser;
Arkadaşlar Kampanya Hakkında Bir Örnek Veriyorum;
Mesela 15TL bir paketi aldınız diyelim aylık 15TL ödüyorsunuz ve hediye olan diğer pakette ücretini ödediğiniz süre zarfında kullanabilirsiniz.
senelik ödeme yapan müşterilerimiz senelik aylık ödeme yapan müşterilerimiz aylık kullanım hakları vardır diğer hedi paketlerin.
saygılarımla;