winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz önce explorer'da reklamın gözükmediği yere baktım.
Adsense kodunun başında şöyle birşey vardı

res://ieframe.dll/http_400.htm

Yani bir frame'in içinde herhalde ve ordaki kod reklam kodunun çıkmasını engelliyor olabilir.Yani ihtimalden bahsediyorum.
anladım hocam..

ben bir bakayım..