hocam tam olarak ne kasttetiğinizi açıkça anlayamadım..
iframe kodu reklam kodunda mı var?
biraz önce explorer'da reklamın gözükmediği yere baktım.
Adsense kodunun başında şöyle birşey vardı
res://ieframe.dll/http_400.htm
Yani bir frame'in içinde herhalde ve ordaki kod reklam kodunun çıkmasını engelliyor olabilir.Yani ihtimalden bahsediyorum.