Metin_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tam olarak ne kasttetiğinizi açıkça anlayamadım..

iframe kodu reklam kodunda mı var?
biraz önce explorer'da reklamın gözükmediği yere baktım.
Adsense kodunun başında şöyle birşey vardı

res://ieframe.dll/http_400.htm

Yani bir frame'in içinde herhalde ve ordaki kod reklam kodunun çıkmasını engelliyor olabilir.Yani ihtimalden bahsediyorum.