arkadşlar çok çok özür diliyorum ancak yeni bir konu açmak zorunda kaldım..

daha önceden de konu açmıştım lakin arkadaşlar herhalde unuttular cevap veremediler sağlam bir şekilde..

http://www.kadinlarportali.net sitesine bakarsanız arkadaşlar google adsense reklamlarını görünmediğini fark edeceksinizdir..

logo kenarında internet explorer'da bariz bir şekilde görünmektedir..

bunun nedeni ne olabilir arkadaşlar..

yardımcı olurmuısunuz;?

kafayı yiyeceğim yaw..