arkadşlar çok çok özür diliyorum ancak yeni bir konu açmak zorunda kaldım..
daha önceden de konu açmıştım lakin arkadaşlar herhalde unuttular cevap veremediler sağlam bir şekilde..
http://www.kadinlarportali.net sitesine bakarsanız arkadaşlar google adsense reklamlarını görünmediğini fark edeceksinizdir..
logo kenarında internet explorer'da bariz bir şekilde görünmektedir..
bunun nedeni ne olabilir arkadaşlar..
yardımcı olurmuısunuz;?
kafayı yiyeceğim yaw..